Sista dagen innan dopet


Det har minst sagt varit full rulle dom sista dagarna. Det är många bitar som ska på plats innan allt är klart inför morgondagen.

Igår var jag och klippte och färgade håret. Ett välbehövligt frisörbesök. Inte nog med det så lämnade jag Emilio för första gången sedan han föddes. Hela två och en halv timme! På vägen dit kändes det som om jag var på väg till flygplatsen och skulle lämna honom betydligt längre. Klumpen i magen växte sig större ju närmre frissan vi kom, inte för att jag tvivlade på att P inte skulle kunna ta hand om honom utan snarare för att jag inte skulle klara mig utan Emilio haha. Jag saknade honom innan jag ens hade lämnat bilen.

Det kändes tomt och konstigt men jag antar att man måste börja vänja sig. Jag överlevde besöket och håret har äntligen återfått lite liv igen :)

Idag ska vi en sväng till kyrkan, tårtan och blommorna ska hämtas, det sista ska plockas ihop inför i morgon och jag måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Och det mina damer och herrar känns lättare sagt än gjort.

Dags att klä på sig för att inleda dagens göra. Ni får ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till imorgon :)

2010-09-24 @ 14:54:56
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sinne

Åh så tråkigt att vi inte kan komma :( Vi får nöja oss med att se bilder sen då!

2010-09-24 @ 21:04:29
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas dopet gick bra! Ska bli kul att se bilder!



Hoppa hit över och läs:

http://mammatillknut.bloggplatsen.se/2010/09/26/3635760-kalixmammor/ du borde ju passa in där :)

2010-09-26 @ 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!