Ett mysterie


Svullnaden har lagt sig och rivmärkena är inte direkt röda längre. Istället pryds dom av små sårskorpor där det gått hål på huden. Tack och lov så vaknade jag inte med några fler på morgon. Detta lär förbli ett mysterium.

Idag har jag och Emilio bara varit hemma, lekt och myst. Ja det är nästan så att jag skäms men jag har faktiskt inte orkat ut genom dörren trots det fina vädret. Igår däremot var vi ute i flera timmar. Vi åt lunch och Emilio satt länge och lekte med både burkar och duplobilar. Mitt ansikte har nu mer fått en lättare ton och är inte genomskinligt längre :)

Gunga

Gungpremiären för några dagar sedan


Emilio ligger ute i vagnen och sover och jag ska passa på att vicka omkull på soffan en stund. Har legat vaken mycket i natt då jag inte kunde somna om efter att ha varit upp till en ledsen gosse.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: carro

Ja skönt, hoppas det inte återkommer.. Du får dra dit nå medie .. :)



Okej, ja fast parasiten tror jag inte längre på eftersom han är typ frisk? av den där parasiten så blir man tydligen väldigt sjuk och det kan hålla i sig i upp till 2 veckor =/ så.. men jag hoppas det inte är magsjuka heller så jag blir smittad :) Eller Neo.. ännu värre ifall han skulle få igen..

2011-04-27 @ 21:31:58
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!