Ny vecka


Ni trodde väl inget annat än att få se en uppdatering när ni kikade in? Ni vill väl inte påstå att jag misskött mig på sistone? Nä skämt och sido så är jag väl medveten om att det har varit sparsamt med inlägg. Har jag inte haft annat för mig så har jag varit för trött eller haft idé torka och inte vetat vad jag ska skiva. Men jag kommer igen, ge mig bara lite tid.

Idag har jag och Emilio hållt oss inomhus bortsett ifrån en timmes promenad i regnet. Förhoppningsvis gjorde det lite nytta och ger snön lite hjälp på traven att försvinna för nu är det på tiden. Tycker ni inte?

Till middag blev det lax i foliepaket, sallad, gröna ärtor och en kall sås. Mums! Emilio fick också smaska på gröna ärtor. Igår fick han ris. Han är så söt när han jobbar på med att få det i munnen om än mer än hälften städas upp från golvet.

Nu däremot närmar det sig välling och sängen för gossen. Bjuder sist men inte minst på ett kortare filmklipp på en av alla dagens klättringar på en mycket nöjd Emilio. Ha en fortsatt trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha jamen jag förstår att du inte hade så höga förväntningar av att vi skulle komma :) det är inte ofta som jag behöver hämta Andreas från kallax och egentligen så äre ganska skönt!



Joo idag hare varit supertrist väder! Men jag är glad att även jag och Knut hunnit gå några promenader idag fast det varit supertrist väder!

2011-04-04 @ 20:13:22
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Just de, glömde ju skriva att vad duktig han blivit på att ställa sig :D

2011-04-04 @ 20:13:56
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Hihi va duktig han är :)

2011-04-05 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!