Snabb uppdatering


Passar på att slänga in några rader i väntan på kvällens Solsidan. Bättre svensk serie får man leta efter.

Det har varit dåligt med bloggandet under helgen då helt enkelt annat har prioriterats. P har varit ledig och det känns som om vi har fått uträttat massor samtidigt som vi efter närmare eftertanke har haft det ganska lugnt och skönt. Ja, en riktig myshelg faktiskt.

För dryga timmen sedan vinkade vi av kvällens middagsgäster. Tacos stod på bordet vilket verkade uppskattat. Emilio har precis svalt sista slurken välling och nannat kudden och än så länge har babymonitorn varit tyst. Jag misstänker att han har somnat.

Men nu börjar det strax. Hörs mer i morgon, Godkväll!




Kommentarer
Postat av: Carro

Hur har andningslarmet funkat? =)

2011-02-20 @ 20:14:31
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

hehe ja, men du, promenad imorgon? =)jag messar dig på en gång.



Ja men jag kan säga till när hon ska ha visning så kan vi ju åka tillsammans med henne? =)

2011-02-20 @ 20:19:20
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!