Måndag-igen


Jag hoppar över god morgon på morgon då den inte känns särskillt god. Jag tror ni kan gissa varför.

Mötet med Terese och Ronja igår kom att bli en minst sagt LÅNGpromenad då jag inte landade hemma igen förän 3 och en halv timme senare. Snabbt uträknat så pinnade vi nog på över milen. Ja, jag vet inte riktigt vad som tog åt oss men skönt var det i alla fall. Konstigt nog så var benen inte så fasligt trötta efteråt heller även om det nu var med segare kliv vi tog oss fram dom sista kilometrarna.

Igårkväll åkte dom blivande gardinerna fram igen. Tack och lov så visade det sig vara lättare än första kvällen jag satt och svor. Så nu ni är dom nästan klara och jag är preliminärt med i nästa säsong av Projekt Runway :-P Jag är ju född till att sy.

Passar på att surfa runt bland lite bloggar, kolla mail osv medan Emilio sysselsätter sig själv en stund vilket man inte är särskillt bortskämd med då han för tillfället kräver uppmärksamhet till 100%. Mamma,mamma,mamma!

Jag tror att jag ska ta och se efter vad han pysslar med. Han stökar på värre bakom soffkanten.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Karro

Shit en mil är riktigt långt. Va duktig du är!

2011-01-24 @ 10:03:57
Postat av: Fian

Så flitig du är :)

2011-01-24 @ 10:31:32
Postat av: Therese

Ja de sista stegen var långsamma, särskilt efter mördarbacken, haha! Men bra kändes det efteråt :)

2011-01-24 @ 11:36:23
Postat av: Sinne

Jag har fanimej sovit hela dagen igår och halva idag. Jävligt skönt! :)



En av avdelningarna på montessori på gamla Midskogs var förstahandsvalet. Men hon kommer nog få gå kvar på Kallkällan! :)

2011-01-24 @ 15:14:40
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men jäklar vad långt ni gick!! Man kan verkligen undra vad som flög i er hehe. DUKTIGT



2011-01-24 @ 19:52:54
Postat av: Carro

God kväll :) Jo vi har det rätt okej, har haft det lite traumatiskt här i eftermiddag, läs inlägget på bloggen så förstår du =)



Tänkte höra av mig idag och kolla om du skulle hänga på och promenera men Neo var så gnällig och så är han ju inte riktigt helt kry =)



Jadå det sunda livet går bra, har inte orkat väga mig eftersom våran våg är som den är :) haha och mäta hade jag tänkt göra imorgon. Hur går det för dig? :) promenad på 3½ timme, vars f*n gick ni då? till boden? =)

2011-01-24 @ 21:05:24
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!