Tiden går fort när man har roligt


Då var vi tillbaka på hotellet efter en heldag på stan. Vi har haft det jätte trevligt men vart tog tiden tog vägen? Dagen har gått i rasande takt och helt plötsligt närmade vi oss stängningsdags. En filmkamera, prylar till Emilios rum, lite kläder och ett par skor har kommit att bli helgens inköp. Tack och lov för ett par hela skor igen. (Håller tummarna att mina fötter gillar dom).

Trötta i benen avslutade vi stadsturen på Allstar där vi åt träkolsgrillad entrecote på en bädd av smörslungad haricovert. Till det serverades grillad tomat, majskolv, vitlökssmör och fries. För min del en maffig sallad. Helt klart helgens bästa val. Mums!

Sedan en stund tillbaka är det bf och jag och P ska precis till att mysa ner oss i sängen. Skönt!

Vad har ni för er en lördagkväll som denna?




Kommentarer
Postat av: maria

åh har ni åkte till ume och bo på hotell och allt, de låter väligt mysigt!! :) Men kan säkert vara skönt att komma bort, vet ja i allafall att ja skulle vilja.



I helgen har de inte vart så mycket, än så länge. Idag har vi vart på nå affärer och så har ja fixat stallet sen kom simons pappa o syster så vi har käkat. I morgon blir de kanske att åka och hälsa på Fiia och Maija. Vad händer för dig då?

2011-01-15 @ 21:24:16
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Vi får nyklarna 25/3, så bäbis hinner komma, de kalla månaderna hinner passera och vi behöver inte skotta så myket snö, iår iaf :)



Vore kul att träffas och fika nån dag. Fast det börjar vara lite tungt för mig att ge mig iväg själv med Sixten, men du får gärna komma och hälsa på här nångång när vi är friskförklarade :)

2011-01-15 @ 21:53:43
URL: http://perssonmadelene.blogg.se/
Postat av: Sinne

Åh gud så sjukt gott! :)



Jag kramar på mitt barn hela helgen! Och ikväll har jag träffat lite kompisar, en av dom är hemma från Norge och hälsar på. Och imorgon åker jag tillbaka till Umeå.



När jag kommer hem tycker jag vi MÅSTE ses!? Vi är ju också hemma hela dagarna, iaf tills dagis börjar :P

2011-01-15 @ 23:31:26
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi hade lite mys hemma men jag hade hellre legat på ett hotellrum som er :-P

2011-01-16 @ 09:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!