Onda trampdynor


Det känns konstigt att sitta i soffan så här på morgonen, närmare bestämt inte alls bra. Det var bara till att glömma morgonpromenaden då gårdagens sviter är tydliga. Trots P´s lyxpaket med fotbad och tillhörande fotmassage igårkväll så är undersidan av fötterna svullna och varje steg gör ont. Tre promenader på samma dag visade sig vara i överkant.

Fotbad


Det är så att man blir påmind om hur det var sista tiden innan förlossningen, när fötterna och benen var sprängfyllda med vätska. Fy vilket elände det var. Det såg ut som om dom skulle spricka vilken sekund som helst. Tack och lov så ska väl inte det här vara lika långvarigt. Förhoppningsvis har det gett med sig till efter lunch så jag kan gå på en promenad då istället, åtminstone av det kortare slaget.

Natten har inneburit många uppvak då Emilio har vridit och vändit, stökat, bökat och vaknat om vart annat. Den ena gäspen avlöser den andra och det blir deffinitivt inte bättre av att sitta nermyst under en filt. Jag hade verkligen behövt den där friskluften för att vakna till liv.

Emilio sover ute i vagnen. Tänk vad graderna har sjunkit bara från igår. Från nästan plusgrader till -12. Jag tycker minsann att det kunde ha fått vara varmt i några dagar till. Då skulle vintern absolut inte bekomma mig. Nå ja.

Ska kila ut till köket för att mildra ner kurret. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Anna

Shit va nice med ett sånt där lyxigt fotbad, bubblor och allt. Du får sätta dig i ett till så kanske fötterna börja må bättre

2011-01-11 @ 11:49:24
Postat av: Madde

Lilla pyret kom lite som en chock. Visste inte om nått förrän jag kände att det sparkade. Då i typ 4:e månaden. Och nu är det snart dags. Helt sjukt! Men barnen ska förhoppningsvis kunna ha jätte roligt ihop när de blir lite större :)

2011-01-11 @ 12:21:04
URL: http://perssonmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!