28 mil senare



Hotellrum


Hej vänner! Hur har ni det? Här har vi precis kommit tillbaka till hotellet efter en middag på Pipes of Scotland. Ikväll bjöds det på Filet mignon vilket var jätte gott.

Mätta och belåtna har vi varit på en promenad och nu är vi tillbaka på hotellrummet för att göra kväll. Emilio har fått på sig pyjamasen och snart ska han få prova sin alldelens egna säng som stod färdigbäddad på rummet. Service gäller både dom stora och små :)

Påslakan


För oss vuxna blir det bubbel framför tv:n och Let´s Dance. Men först "lellemys"

Lellemys


Ha en fin fredagkväll!

 




Kommentarer
Postat av: Madde

Vilket schysst hotell :)



Vi har köpt hus i Alvik. Ute på landet, typ. Allt har sina för och nackdelar, men det känns jätte skönt med hus. Egen tvättstuga, kunna gå ut på gården och leka, och sola, och grilla :) Och så att kunna parkera bilen framför dörren om man vill :) Så får vi 170 härliga kvadratmeter att trängas på. Ett extra plus är att jag ser massor med hästar från mitt sovrumsfönster :)

2011-01-14 @ 21:17:50
Postat av: Karro

Där har ni det nog riktigt nice :)

2011-01-15 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!