Duktig Sandra


Har precis landat innanför ytterdörren efter dagens prestation. Vi tog en långpromenad in till stan på morgon med en avstickare förbi Hanna. Det nya livet går ju kanon (observera 2 dagar hittils) om än det var med sega kliv jag kämpade mig fram den sista biten då gårdagens promenad sitter kvar i benen.

Väl på stan blev det lunch på Mat och Prat med P och därefter blev det en kort visit, bla för att reklamera en body som visade sig vara sönder. Såklart fanns det inte kvar någon i storl 62 så jag fick tyvärr nöja mig med en 68 för framtida bruk- suck! Är det bara jag som upplever att det finns jätte dåligt med pojkkläder? (Sämre än i vanliga fall) När ska dom inse att man faktiskt kan göra fina bodys och inte bara sälja tråkiga basicbodys eller sånna med något påhittigt tryck som en traktor på? Och vad är tanken med alla tröjor som ändå bara glider upp över magen och landar i armhålorna? Morr! Nå ja, nog om det, nu fick jag ju klaga lite i alla fall.

Jag ska passa på att lägga mig i soffan en stund innan Emilio vaknar ute i vagnen. Jag känner en smygandes huvudvärk göra entre. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är som kommit igång! Min start måste också komma snart... Kanske satsar på morgondagen?!



Tänkte just fråga om du var på stan idag, tyckte jag skymtade dig när jag åkte rulltrappan ner mot H&M. Då kan det alltså stämma:-) blev inte att vända om upp igen för att kolla efter, hade lite tidspress.

2011-01-03 @ 18:06:55
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en redig promenad, duktigt!

2011-01-03 @ 19:55:20
Postat av: Therese

Vad duktig du är!!

Kommer gärna med på promenad! Nu ska fläsket bort :D

Du, vad har du för mejl-adress? Tänkte skicka en inbjudan till dig ifall du vill läsa min blogg :)

Du kan ju mejla den ifall du inte vill skriva den här i bloggen.

Kram Therese & Ronja!

2011-01-04 @ 03:24:18
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vad duktig du är :D jag tänkte fara och träna igårkväll, hade bokat in 2 träingspass. Men jag var så himla trött eftersom jag sovit så lite på natten, så jag var tvungen att gå och lägga mig och sova en halvtimme istället för att träna :P

2011-01-04 @ 07:39:47
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: britta bloggar

Åh duktigt!

2011-01-05 @ 22:34:33
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!