Ack så fel jag hade


Febern kom smygandes trots allt. Jag trodde verkligen att han skulle slippa den här gången med tanke på att det hade gått så många timmat men icket. Jag hade det på kän då han kändes varm, kräktes upp lunchen, blev mer ynklig därefter och bara stod och hängde över divanen och var inte alls intresserad av att leka. Jag gick och tempade honom och mycket riktigt, nästan 39 i feber. Suck! Det är nog inte meningen att han ska klara sig från alla biverkningar.

Nu har han precis fått en zupp och lagt sig för att nanna kudden en stund och jag ska också passa på att luta mig tillbaka. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Joline reagera åxå sådär på sprutorna dock klarade hon 1,5 års sprutan utan problem, så ni kan ju hoppas att ni slipper bekymer nästa gång

2011-07-01 @ 13:32:23
URL: http://wearisome.blogplatsen.se
Postat av: Anonym

Nej va synd att han inte fick vara pigg. Lustigt att det smällde till så pass "sent". Hoppas han kryar på sig

2011-07-01 @ 13:49:50
Postat av: Sinne

Hej! Jag har inga pengar på telefonen. Ska kolla upp om min är upphittad innan jag ids fylla på den här, jag har abonnemang i vanliga fall så det känns onödigt om den nu skulle ligga hos polisen. Där har dom dock inte så stor lust att svara i telefon :P Vi ska vara några tjejer här ikväll och laga middag och dricka lite vin ikväll. Kom hit om du vill! :)

2011-07-02 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!