Inför morgondagen


Hallelujah det är mulet idag, så jäkla skönt! Solen tittar fram mellan varven men så kan det gärna få hålla sig. Lite svalka skulle uppskattas.

Sista dagen hemma idag. I morgon flyger vi ner till Sthlm tillsammans med Sofi, Andres och Lea. Det är med blandade känslor jag åker. Samtidigt som det känns kul så känns det även lite jobbigt. Har inte varit i någon tipptopp form dom sista dagarna men det är bara att hoppas på det bästa. Ska bli roligt att åka på Emilios första riktiga semester :)

Dagen kommer bestå av pågående tvättning, packning, några ärenden och lite sista småfix. Men nu tvättstugan. Ha en fin söndag!


UPDATE: Skit också, det blev inte mycket till mulet idag heller





Kommentarer
Postat av: Sofia

Va roligt med första semestern :) Hoppas att du orkar med och att ni får det trevligt

2011-07-10 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!