Lekparkshäng och bus på stranden


Jag missköter verkligen mitt bloggande för tillfället. Det blir inte mycket till uppdatering men jag har helt enkelt varken lust eller ork för stunden. Så är det bara. Sen är det sommar och semester så mycket annat prioriteras.

I fredags åkte vi till Kalix och började med en lunch på cafe Myggan tillsammans med Lisa, Andreas och Knut. Mätta och belåtna åkte vi vidare ner till campingen för lite lek i lekparken.

Lekparken

Det var inte bara dom små som gick in i leken ;-)

Väl färdiglekt var vi varma och svettiga och vi bestämde oss spontant för att åka en sväng och bada för lite svalka. Det kom att bli Emilios badpremiär på stranden vilket han älskade. Han skrattade och satt länge och plaskade i vattnet. Någon badkruka var han absolut inte.

Stranden

Sötunge!

Efter ytterligare bus och fruktstund på stranden packade vi ihop och begav oss in mot stan igen där vi åt middag på Trocadero innan vi skulle åka hem till Luleå igen men så blev det inte efter att Lisa tagit fram sina valpögon och bett oss sova över för lite film och godis.

Morgonen efter åt vi frukost tillsammans och surrade fram till gossarnas förmiddagslur innan vi tackade för oss.

Väl hemma i Luleå var jag jätte trött efter nattens vaka då jag knappt kunnat sova och det blev en lugn eftermiddag och en tidig kväll.

Idag har vi också bara tagit det lugnt bortsett ifrån lite nödvändig inhandling. Nu har Emilio gått och sova för kvällen och jag och P ska mysa ner oss i soffan en stund innan sängen kallar. Godkväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!