Aronsbad och födelsedagskalas


Godkväll! Allt väl? Här dricker vi för tillfället kvällens vällingsslurk. Dagens höjdpunkt tycker förståss Emilio som älskar välling precis som så många andra barn. Det är verkligen en mysig stund så här på kvällen efter dagens hålligång.

Igår var vi på Aronsbadet så Emilio fick bada. Det blev inte så mycket bus då gossen hade på tok för mycket att hålla koll och titta på. Jag tror nästan att vi hade kunnat lämna honom där en timme och hitta honom ungefär på samma ställe när vi kommit tillbaka för att hämta honom hehe. Så intressant var det.

Bada

Arons

Arons



Väl färdigbadat gick vi och satte oss på en filt och åt hallon som vi plockat dagen innan. Emilio behövde bara se burken så visste han vad det handlade om. Mums!

Drygt två timmar senare åkte vi hem så Emilio fick sova en stund innan vi vände om ut genom ytterdörren igen. Den här gången för att fira kompisen Otto som fyllde 1 år :)

Därefter blev det en lugn kväll framför tv:n innan vi så småningom deckade för kvällen.


Idag har vi inte gjort så mycket förutom att hälsa på Emilios farmor och farfar en stund och kasta lite basketstraffar, mest på skoj men jag kan ju inte annat att säga att jag utklassade mina motståndare. Inte bara en gång utan två ;)

Men nu tillbaka till soffan. Ha en fin kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!