Midsommardagen


Det visade sig vara ett ganska lustigt väder igår. Solen kom tillbaka bara en stund efter det att jag publicerat gårdagens sista update. Eftermiddagen och kvällen bjöd på sol med några få regndroppar som knappt var märkvärda. Det blev en fin midsommarafton trots allt.

Dagen spenderades hos P´s syster Sara som fyllde år där det bjöds på mat och hemmagjord italiensk glass. När kvällen kom och Emilio hade gnuggat sig i ögonen en stund tackade vi för oss och begav oss hemåt. Väl hemma fick han snabbada innan han fick på sig pyjamas. Därefter blev det välling och sängen. Vi vuxna satte oss i soffan och gud så trött jag blev. Klockan var inte ens 20.00 och jag ville bara gå och lägga mig.

Jag kämpade till 21.00 innan jag gav upp. Vilket midsommarfirande hehe. På morgon fick jag dessutom en stunds sovmorgon så det var inte långt ifrån att jag sovit varvet runt på klockan när jag slog upp ögonen. Skönt!

Men nu frukost. Ni får ha en bra dag! Hoppas ni inte är allt för slitna idag ;)




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vi ska ju och se på bio 15 juli, vi hade tänkt äta ngn gomiddag före det :) har ni ngn möjlighet att vara barnlediga den kvällen och kanske haka med oss på middagen och kanske bion om ni vill? :)

2011-06-26 @ 19:08:02
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!