Sentimental


Bus


Ikväll har jag tänkt tillbaka på det fantastiska året som gått. I morgon blir Emilio 1 år. Min älskade guldklimp. Den morgonen vi fick träffa dig var den lyckligaste av dom alla men också en utav dom jobbigaste. Tanken av att se dig ligga där så skör och vacker men samtidigt så hjälplös får ögonen att tårfyllas. Nu ett år senare har du kommit att bli en alldelens egen personlighet med ordet bus skrivet i pannan som vi älskar över allt annat :) Vi ser fram emot morgondagen.




Kommentarer
Postat av: carro

Grattis Emilio :)

2011-06-12 @ 09:05:56
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!