Godkväll fredag


Den mysigaste helgen på länge har stundats. P är ledig sedan i onsdags eftermiddag så det kan inte bli  så mycket bättre.

Igår instalerade vi in den nya bilbarnstolen i bilen eftersom babyskyddet skulle lämnas igen till NTF idag. Vart tog tiden vägen? Jag tyckte inte alls att det var så krångligt och tog sån tid som alla säger. Visst var det ju lite att greja med och det är betydligt mer som ska fästas än vid ett babyskydd men instruktionsboken var samtidigt väldigt tydlig med både text och bilder så det gick relativt fort ändå. Så nu är det bara att tuta och köra.

Förutom att ha varit tillbaka med babyskyddet så har vi lunchat på stan idag, varit en snabbvisit till Boden för några ärenden och annars tagit det ganska lugnt eftersom orken rann ur mig mot eftermiddagen. Tack och lov så har det vänt litegrand så det verkar som om Emilio går och lägger sig först även denna kväll. Hur länge det dröjer tills mamman slocknar återstår dock och se. Jag hoppas åtminstone på att få se kvällens Let´s Dance klart innan ögonen läggs igen.

Men nu dags för välling. Ha en fin kväll!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag överlevde gårdagen! :) jag fick ju mig tre timmars sömn under dagen, och det var väldigt tacksamt! Men jag gick och la mig strax före kl 20 och jag fick sova nästan hela natten, Knut vaknade bara en gång :) sen gjorde det ingenting att han ville stiga upp kl 06.30, för jag var ju utsövd! :)



Det skulle ju passa perfekt efter om Putte är ledig! Det hänger bara på pappa om vi ska fara eller inte!

2011-03-19 @ 09:06:24
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!