Inför bebisens ankomst



storken



I helgen har vi haft fullt upp, sovit hos Emilios mormor och morfar och varit till Happis och IKEA för bla lite sista bebisinköp. Med tanke på att vagnen är det enda som har varit inhandlat sedan tidigare så var det hög tid att få hem resterande så vi slipper vara ute i sista sekund. Helt plötsligt står vi där med ett barn på armen men är utan saker. Lite blöjor vid nästa inhandling och jag skulle vilja påstå att vi är redo för bebisens ankomst.

Jag går inte omkring och tror att jag ska få tidigare den här gången bara för att Emilio gjorde det. Jag har snarare varit ganska inställd på att prova gå över tiden den här gången. Att liksom ta igen dom veckorna jag tjuvstartade sist även om det inte riktigt är möjligt.

Tanken slog mig att det idag är två veckor till Emilio bestämde sig för att komma till världen (36+4) Vår älskade son som nu ska bli storebror. Tiden har verkligen rusat likt en skenade hästhjord. Vi kan gott vänta åtminstone 5 veckor till på lillasyster eller lillebror. 37 dagar kvar till BF idag. Det börjar kännas att det närmar sig. Vem är du?





Kommentarer
Postat av: Linda

Shit vad tiden har gått fort. 37 dagar är ju ingenting

2011-10-31 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!