Lurad av ärkefienden


Jag trodde verkligen att det skulle bli gott att unna sig igårkväll efter dom här veckorna. Hjärnan hade sedan dagen innan ställt in sig på något himelskt, något som bara skulle smälta i munnen direkt det landade på tungan men så var inte fallet. Det smakade inte alls gott och ändå kom jag på mig själv att ta en kaka till en kort stund senare, precis som om dom skulle ha blivit godare där dom stod och svettades på vardagsrumsbordet..? Inte ens favoritgodisen var god. Vad dum man är som låter sig luras in i sockerfällan egentligen. Tandborsten var det godaste på hela kvällen hihi.

Men idag är en ny dag och det finns inte en tanke på någonting sött. Känns skönt. Pappa ringde för en stund sedan och berättade att han minsann hade fått en alla hjärtans dag present av mamma igår, ett attract gåband. Precis ett sånt som jag själv har gått och funderat på. Ja, ni vet dom som snurrar på reklamen. Tänk va soft att kunna gå och se på tv samtidigt. Och tänka sig dom hade beställt ett åt mig också :)





Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Men så fuskigt! Jag vill ha ett sånt gåband, ville ha ett redan efter Knuts graviditet. Det är så otur att ni inte bor i Kalix, då hade jag ju kunnat komma och gå hos er framför tvn ;D näe nu flyttar ni till Kalix, jag behöver oxå gå ner i vikt!

2012-02-17 @ 09:32:57
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!