Lördagkväll


Godkväll vänner! Hur har ni det? Här har vi haft det ganska lugnt dom två senaste dagarna men istället för att ropa hej så passar vi istället på att njuta. Vi har lärt oss vilken totalomvändning allting kan ta och den här gången tänker vi inte låta oss luras men vi håller förstås både tummar och tår.

Igår hade vi kalas för P i efterhand då jag lyckades bli sjuk natten till han skulle fylla år. I present fick han en dags vab och det kom tyvärr inte att bli något firande. Men bättre sent än aldrig.

Vi bjöd på tacos och till efterätt blev det chokladbollstårta och glass. Själv stod jag över desserten då jag tagit tjuren vid hornen och påbörjat det nya livet, fråga mig inte vilken tur i ordningen men nu måste jag göra ett ryck, hur tråkigt det än är. Men med eller utan efterrätt kom det att bli en jättetrevlig eftermiddag och kväll och Emilio busade järnet med kusinerna och stupade i säng strax innan 20.00.

Idag har vi haft besök av Sara, Robert och Livia så även idag fick sig Emilio en lekkompis. Det är så himla roligt att se att han inte är rädd och tillbakadragen längre mot andra barn. En hand att hålla i en stund är det ända som behövs ibland.

Men nu ropar Carisma. Dags för mat säger hon. På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!