1:a Juli ?

 
1:a Juli idag. Kan ni fatta? Var det någon som hann med att den ens var Juni? Ja ni som har fått semester förstås. Här väntar och längtar vi fortfarande på lite ledighet tillsammans men ännu är det några veckor kvar. Men den som väntar på någonting gott.
 
Ja, jag vet förstås att det inte är 1:a Juli idag men det var så jag började för två dagar sedan. Sedan kom någonting emellan och jag glömde författa ihop inlägget färdigt och möttes av dom raderna nu. Det kallar jag effektiv bloggning.
 
Här har barnen tillfrisknat från sin förkylning och Emilio har äntligen börja återfå aptiten efter att ha levt på välling i en vecka. Carisma blev tack och lov inte mer än lite snorig och hostig så storebror fick ta den större smällen med feber och allt som hör till.
 
I lördags fick vi besök av Anna, Steffo, Edvin och Klara. Vi surrade, busade, åt maräng jordgubbstårta och hade det allmänt trevligt. Jag gjorde ett försök att fota men Edvin och Emilio var inte riktigt med på noterna men tjejerna däremot :) Carisma ser verkligen ut som en jättebebis. En bidragande anledning kan ju och andra sidan vara att Klara är 3 månader och Carisma är 7 hihi.
 
 Snyggingar :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi sötungar :) Tack igen för en trevlig lördageftermiddag :)

2012-07-04 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!