Baby Converse

 
Efter att ha varit inställd på att hjälpa en kompis med några tårtor som inte blev av så hann jag bli inspirerad och få kli i fingrarna så idag bestämde jag mig för att prova göra mina allra första baby Converse i sugarpaste i alla fall. Dom skulle nämligen ha prytt en utav tårtorna som skulle ha varit en namngivningstårta.
 
 
 
 
Som den perfektionist som jag är så tycker jag att dom kunde ha blivit bättre men för att vara första gången så antar jag att jag kan vara nöjd. Skulle jag dock göra dom igen så kanske jag skulle hoppa över det svarta strecket på sulan som visserligen hör Conversen till men som är så gott som omöjlig att få jämn och det är sånna detaljer som stör mitt öga. Övning ger färdighet :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ma

Sitter i stugan och är fulla av beundran, pappa, farmor ,farfar och jag.
Fantastiskt, säger farfar. Men det är klart att den svarta randen kunde verkligen vara jämnare.
NÄ, skämtar bara. Skorna är helt otroliga. Hur fasen får du dit skosnörena????????????

2012-07-12 @ 21:18:50
Postat av: Sara

Skitfina om man får säga så. Tycker det var fint med den svarta linjen. Är säker på att det bara är du som tänker på att den är ojämn ;-P

2012-07-13 @ 10:04:26
Postat av: Anna

Jättefina! :) Anna

2012-09-14 @ 15:21:21
URL: http://bristolacademy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!