Känslor

 
Igårkväll på väg till sängen stannade jag till en extra stund vid Carisma och beundrade det jag såg, precis som jag brukar göra hos Emilio ibland. Det är något speciellt när dom sover. Hon var så fin där hon låg och sussade. Hon såg så lugn och fridfull ut med sin lite lätt öppna mun och nävarna tätt intill kinderna. Jag lyssnade till hennes små söta men lite hetsiga andetag ett slag innan jag bäddade om henne och gick och lade mig. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dessa två underbara varelser. Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på hur tur jag har haft som har fått en sån fin familj som jag älskar över allting annat även om det är tufft ibland. Ni är allt för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!