Hallå feber

 
Natten har gått bra bortsett ifrån två uppvak och det "vanliga" tjorvet. Inget som har att göra med att tutten är borta med andra ord så han är så duktig.
 
Till något tråkigare så har jag upplevt honom blank i ögonen, trött och hängig sedan på morgon. På det har han även varit lite ynklig och "ojjig" vilket aldrig är ett gott tecken och mycket riktigt så välkommnar vi nu knottror på kroppen och en stekhet Emilio och allt vad det för med sig :( 3 dagar på dagis och han är sjuk IGEN- jag ger upp!  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!