Grattis på 3-års dagen

 
Hipp Hipp Hurra för vår stora men ändå lilla kille! En stor dag för Emilio som var väldigt nöjd och mallig på morgon vid uppstigning. Han vågade bara tjuvklämma lite på paketen innan han kom in i vårat sovrum men han skuttade snabbt iväg för att hämta dom när vi frågade om han sett något han ville ha. Sötunge! Oj vilken lycka att få öppna paket, ögonen bara lyste på honom. Jag ville knappt själv att det skulle ta slut. Det värmde så i hjärtat att se hur roligt han tyckte att det var och hur han stolt visade upp det han fått och ville testa det direkt. Sen att den mysiga stunden övergick till tjafs med lillasyster och ett slag i pappas ansikte efter en stund var något helt annat. Jag antar att inte ens födelsedagar ger disspans för sånt hur gärna man än hade velat.
 

Älskar dig av hela mitt ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!