Bajspratet fortsätter

 
Vi landade på 4 härliga blöjor och en dusch igår. Tre stycken redan innan klockan hade blivit 10.00 vilket fick mig att börja tvivla på min inställning om att det inte var magsjuka men det lugnade sig trots allt därefter, tack och lov! På morgon var han också dålig i magen men det är också den enda blöjan vi blivit serverade idag så ja, jag vet inte men det ser ju ut att vända :) Nu ska vi bara hålla tummarna ett litet tag till innan vi andas ut. Bättre att ta det säkra före det osäkra.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :))
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
( ursäkta om jag skrivit detta innan, men tycker att det är en sån kanonchans att du borde ta den! :))

2013-03-13 @ 18:08:04
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!