Varning för bajsprat

 
Så kom den där måndagen igen, den här gången också. Jag förstår inte vart helgerna tar vägen?
 
Emilio har bortsett ifrån lite snor och hosta varit relativt pigg i helgen. Däremot så var han dålig i magen under gårdagen och på morgon fortsätter det i samma spår då har han hunnit med två lass redan, det första inte till att leka med. Jag vet inte om jag tror att det är magsjuka ( jag hoppas då för allt i världen) men jag tycker att gårdagens visserligen dåliga blöjor men antalet tre inte talar för det. Borde det inte vara fler tänker jag? Nå ja, vi får väl se hur dagen artar sig och om det nu mot förmodan skulle vara magsjuka så hoppas jag det stannar där det är och inte drabbar någon utav oss andra och framför allt slipper kräk. NÄ FY, ni minns säkert min fasa. Jag går in med den inställningen att det är något annat som har fått hans mage ur balans.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Klarade ni er från magsjukan? Haha, ja rutinerna kommer. Men det hade varit trevligt att veta ungefär hur lilla damen vill ha dagen upplagd. ; )

2013-03-12 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!