Februs

 
Det blev inget dagis idag heller då vi först "förmös" oss men framför allt för att Carisma kändes så himla trött. Hon orkade knappt gå upp ur sängen och hela förmiddagen spenderades i min famn i soffan. Hon somnade och vaknade flera gånger, gjorde sina försök till att sätta sig upp någon gång men det tog inte lång stund så var hon tillbaka med huvudet mot bröstet igen. Hon orkade inte ens sjunga vilket säger en hel del om våran lilla sångfågel då hon verkligen älskar att sjunga, helst samma sånger om och om igen :) 
 
Efter lunch sov hon över två timmar och det vet ni som känner henne att det definitivt inte hör till vanligheten. Det händer snarare inte. Väl vaken så var det samma hängfia som entrade soffan så man skulle kunna säga att har blivit hemskt mycket soffmys och barntv idag. Jag försökte aktivera Emilio mellan varven men han fann sig väldigt bra med att sitta i soffan vilket fick sin förklaring då jag helt plötsligt märkte att han också började bli hängig och mycket riktigt så gjorde knottrorna entre där med.
 
P kom hem och vi åt middag, åtminstone vissa av oss. Kvällen har varit fortsatt lugn och det var två trötta och febriga barn som fick alvedon innan dom nannade kudden en stund innan åtta.
 
Men nu till kvällens tvtablå, omväxling förnöjer. Godkväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna J

Hej Sandra!

Mitt iphoneskrälle har tömt sig själv på alla kontakter, bilder, sms allt!

Kan du skicka ett sms till mig så jag får ditt nummer igen.

2013-09-26 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!